ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

ارمیا مسافر کوچولو

نظرات (5)

مامان پینار
7 تیر 92 23:00
تاب بازی خوش میگذره؟؟؟ درباره وبلاگ رو بالاخره درست کردی. آفرین.
مامان دانیال
8 تیر 92 20:17
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........
زهرا گل
9 تیر 92 12:57
سلام خاله خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بی معرفت نبودیا............. پس سوغاتی من کوو؟ بی خبر میری بی خبرم بر میگردی سوغاتی هم که نمیاری وای وای وای من میگم چرا مامان ال آی هم دیگه سراغ مارو نمیگیره نگو خواهرش بر گشته رفتن بپرن رو سوغاتیا خاله جون ببخشید زیاد شوخی کردیم رسیدن بخیر ارمیا جونمون خوبه؟ ما خیلی منتظر بودیم تشریف بیارید از طرف ما ارمیا جونو ببوسید منتظرتونم
مامان فاطمه زهرا
12 تیر 92 0:45
دخترم فاطمه زهرا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده دوست داشتین شماره کد 192 را به شماره 20008080200 پیامک بزنید به دوستان هم اطلاع بدهید ایشالله جبران کنیمhttp://fatemehzahrakh.niniweblog.com خرجش 16 تومنه... رای میدین؟؟؟؟؟ خبرم کنید!! در ضمن به یکی از رای دهندگان به قید قرعه 100 هزار تومان جایزه میدن
مامان پارلا جون
7 مرداد 92 12:46
دقیقا میتونم تصور بکنم که تو عکس عند ذوق چه حالی داشت و چقدر جیغ میکشید. من قربون اون صدات بشم گلم