ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

ارمیا مسافر کوچولو

خونه ی دوست ماما ن ارمیا

1392/4/11 23:39
نویسنده : مامان ارمیا
192 بازدید
اشتراک گذاری

11  تیر - سه شنبه

امروز خو نه ی یکی از دو ستان دبیر ستا نی مون دعوت بودیم . معمو لا هر چند یکبار از این دو ره ها

می ذاریم ،دست دو ستمو ن درد نکنه وا قعا زیاد زحمت کشیده بود. انواع دسر و عصرو نه و...با تز ینات زیبا

به ماما ن ها و بچه ها خیلی خوش گذشت .چند تا عکس از امروز می ذارم تا برامون  تداعی کننده ی

 این  روز خوب و به  یاد ما ند نی  با شه .

ارمیا ،بچه ام چه ذوقی کرده ،توپ گنده براش جذاب اومده وذوق کرده.

ای جان ،چه ابراز احساساتی هم می کنه به این توپ   (اول نازش می کنه )ماچ

بعد...

اینجام رفته سراغ  کمد اسبا ب بازی ها ، شیطو ن ببینین چطو ر داره نگام می کنه ، می خواد دل منو به

رحم بیاره تا اجازه بدم در کمد و باز کنه و با اسبا ب بازی ها بازی کنه  چشمک

 

وقتی دید از من هم آبی براش گرم نمی شه ببینین چطو ر به اسباب بازی ها نگاه می کنه خمیازه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پینار
12 تیر 92 15:51
الهیییییییییی بببین چطوری نگاه میکنه.
مامان ارمیا
23 تیر 92 15:31
سلام خوبید. من به تازگی صاحب پسری شدم که اسمشو ارمیا گذاشتم و تصمیم گرفتم همه ی دوستان هم نامشو لینک کنم. اقا ارمیای شما هم یکی از اوناست. به ارمیای منم سر بزنین. خوشحال میشه .ممنون منتظریم


مبارکه
کار خوبی کردید به آدرستون حتما سر میزنم
بابای زهرا گل
29 تیر 92 14:02
سلام سلام
خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارمیا جونمون چطوره؟
نمیگی ما دلمون براتون تنگ میشه؟
خب یه سر بیاید پیش ما مگه چی میشه؟
از طرف من ارمیا جونو حسابی ببوسید
اگه ال آی هم زیر دستتون گیر آوردید اونم همینطور
مرسی
راستی زهرا جون منتظره بیاید وبلاگشو منور کنید
حتما تشریف بیارید

شرمنده که با تاخیر جواب دادم
یک مدت سرمن و مامان ال آی گرم بود نتونسیتیم بیام به وب لاگ سر بزنیم
حتما مال زهرا جون رو میبینم

نازنین زهرا
2 مرداد 92 12:38
سلام خاله جون. خوبی؟ ارمیا جون خوبه؟ خاله من آبجی آقا محمد(بابای زهرا گلی) هستم اسمم نازنین زهراست بابایی و داداشی برام یه وبلاگ درست کردن اومدم ازتون دعوت کنم تشریف بیارید وبلاگم و با حظورتون خوشحالم کنید ارمیا جونو ببوسید راستی با اجازتون لینکتون کردم
مامانی ارمیا
16 مرداد 92 17:21
سلام به ارمیای منم سر بزنین ممنون میشم.