ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

ارمیا مسافر کوچولو

نان آور

1392/7/5 18:03
نویسنده : مامان ارمیا
147 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه - پنج مهر ماه 92

پسرمون بزرگ شده قلب

اینم شاهد چشمک

شده نان آور خانه نیشخند

ارمیا تو این شرایط هم باز یک توپ باید دستش داشته باشه .

امان از دست این توپ دوست داشتن های ارمیا ناراحت

 

امروز به خاطر سر ماخوردگیم اصلا حال نداشتم و خوابیده بودم که ارمیا رفت دوچرخه اش رو آورد و به من گفت :_ مامان بالام دو گعداخ _ دید باباش سرکاره و من هم حال ندارم میخواست با دوچرخه اش من رو ببره بیرون برگردونه

این کار ارمیا خیلی برام جالب بود قلبقلبقلبماچماچماچ

بعمر خویش با ما باوفا باش                                 به پیری هم عصای دست ما باش

دلم خواهد که بینم شادکامت                            نشیند مرغ خوشبختی ببامت ماچ

 

یکسال بیشتره براش کیف خریدیم ولی بر نمیداره الان که مهر شده و بچه ها رو میبینه که موقع رفتن به مدرسه کیف برمیدارن، اینم الان وقتی بیرون میره مثل بچه مدرسه ای ها کیفش رو میاره پشتش بندازم .نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پینار
5 مهر 92 18:47
ماشالله مردی شده برای خودش. علاقه مامان هم که به پت و مت معروفه شاهدشم کیف ارمیا