ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

ارمیا مسافر کوچولو

یک سال اول 17 مهر تا شب یلدا

1392/1/26 22:13
نویسنده : مامان ارمیا
1,454 بازدید
اشتراک گذاری

از ١٧ مهر ارمیا شروع کرد به قدم زدن ( اولین قدمشو به تنهایی برداشت )

١٩ مهر از امروز ارمیا شروع کرده به صدا درآوردن از خودش در مقابل صحبت های ما قبلاً عکس العمل نشان میداد و دست و پاهایش را تکان میداد و از امروز صدا هم میده .

٢٠ مهر اولین بار با ارمیا رفتم از سر کوچه سبزی آش خریدم .( اولین خرید دوتایی )

٧ آبان سال ٩٠ عمه لعیای ارمیا عقد کرد که من ارمیا رو گذاشته بودم پیش خاله فهیمه و رفته بودم که سر شام ارمیا رو آوردن جلوی تالار دیدم خاله چه کارا که نکردی .چه لباس هایی تنش کرده بود و خوش تیپش کرده بود که نگو . فقط آورد نشونم داد و برد. که تا شام تمام بشه و برم خونه مامان و ارمیا رو بردارم نمی تونستم صبر کنم.

١٦ آبان بارش اولین برف زمستانی-ارمیا اولین برف عمرش را دید. ( امروز عید قربانه ،پارسال شب عید قربان یعنی روز عرفه فهمیدم که حامله هستم )

٣٠ آبان سال ١٣٩٠ این عکس رو گرفتیم.( این لباسهای ارمیا رو وقتی هنوز ارمیا دنیا نیومده بود عمه لعیا براش خریده بود )

٣ آذر واکسن چهارماهگی ارمیا را بردم تو بهداشت زدند.

٩ آذر از امروز  ارمیا یاد گرفته با صدای بلند می خنده .

١٢ آذر اولین بلوز سبز ماه محرم را هانیه و سر بند سبز و چپیه را عمو اصغرش برایش خریدند.

١٥ آذر مصادف با دهم ماه محرم ( روز عاشورا ) پارسال که محرم تازه حامله شده بودم اکبر برای سلامتی ارمیا نذر کرده بود خیرات بده که امروز نذرمان را ادا کردیم.

 

بچه های داداش ،آرشام و الشن که اومده بودن تبریز و برای اولین بار ارمیا رو دیدن از بس توپل بود بهش میگفتن " بادکنک باد کرده- گوشتالو- گوشت خالی - صد کیلویی" و خود داداش هم میگفت " نرمین تن "

 ٢٦ آذر امروز برای اولین بار ارمیا چرخید اول به بغل بعد کامل یعنی مثل چهاردست و پا راه رفتن .

 ٣٠ آذر اولین شب یلدای ارمیا بود که به همین مناسبت رضوان شام دعوت کرده بود و بعد از شام مراسم یلدا مطابق هر سال با پشمک - آجیل - میوه انار دانه شده - باقلا-هندوانه و شیرینی برگزار شد و ساعت ١٢ شب برگشتیم خانه خودمان.( اینم عکس ارمیا تو همون روز خونه رضوان )

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساجده
2 اردیبهشت 92 23:43
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید
مامان پینار
3 اردیبهشت 92 10:22
نرمین تن